4. C

  • Třída 4. C

    Třídní učitelka: Mgr. Marcela Větrovská

    Asistentka pedagoga: Lenka Horáková

    E-mail: marcela.vetrovska@zspohorelice.cz

    Tel.: 519 425 846

    Počet dětí: 19

    Budova: Lidická 12

    Nástěnka

    • sběr pomerančové kůry
  • 7.55 – 8.40 8.50 – 9.35 9.50 – 10.35   10.45 – 11.30 11.40 – 12.25
    Pondělí Aj M Hv Tv  Čj
    Úterý Čj M Vl Čj
    Středa Čj M Aj Vv Vv
    Čtvrtek Čj M Pří Tv Tv
    Pátek Čj M Vl Aj  Čj
    • Český jazyk: Mgr. Marcela Větrovská
    • Anglický jazyk: Mgr. Kateřina Kašpárková
    • Matematika: Mgr. Marcela Větrovská
    • Vlastivěda: Mgr. Marcela Větrovská
    • Přírodověda: Mgr. Marcela Větrovská
    • Hudební výchova: Mgr. Zuzana Potůčková
    • Tělesná výchova: Mgr. Erika Tesárková
    • Výtvarná výchova: Mgr. Marcela Větrovská
    • Pracovní činnosti: Lucie Bindzarová
    • 2. 9. 2019 – 30. 1. 2020 – šk. vyučování v 1. pololetí
    • 29. – 30. 10. 2019 – podzimní prázdniny
    • 23. 12. 2019 – 3. 1. 2020  – vánoční prázdniny
    • 31. 1. 2020 – pololetní prázdniny
    • 1. 2. – 30. 6. 2020 – šk. vyučování v 2. pololetí
    • 17. 2. – 23. 2. 2020 – jarní prázdniny
    • 9. 4. – 10. 4. 2020 – velikonoční prázdniny
    • 1. 7. – 31. 8. 2020 – hlavní prázdniny

    Český jazyk
    10/C – čtvrtletní a pololetní písemné práce, standardy
    6/U – velké společné diktáty, mluvnické souhrnné prověrky
    4/P – diktáty (celé věty), slohová práce, velké ústní zkoušení
    3/R – pravopisná cvičení (slovní spojení na 1 pravopisný jev), mluvnické prověrky z jedné látky, malé ústní zkoušení, čtenářský deník, referát o knize, recitace, čtení, mluvní cvičení
    1/5 – aktivita v hodině, doplňovací cvičení, samostatná práce v PS, domácí úkoly, krátké slohové úkoly, skupinová práce, vedení sešitů

    Matematika
    Obtížnost úkolů a váhu známek posoudí jednotlivý vyučující.
    10/C – čtvrtletní a pololetní písemné práce, standardy
    6/U – větší prověrka (45 min)
    4/P – souhrnná prověrka
    3/R – složitější příklady, test na různé jevy, test z geometrie, velké ústní zkoušení
    1/5 – aktivita v hodině, domácí úkoly, vedení sešitů, jednoduchý test (příklady jednoho typu), ústní zkoušení z 1 jevu, samostatná práce, jednoduché rýsování

    Anglický jazyk
    10/C – čtvrtletní a pololetní písemné práce, standardy
    6/U – ústní zkoušení, projekty a rozhovory (vše v rozsahu, který se dá označit jako velký, tzn. zkoušení z několika gramat. jevů, vět, odpovědí na otázky apod., projekty tvořené jako samostatná práce a rozhovory, kdy mluví samostatně bez textu)
    4/P – písemné zkoušení, malý rozhovor, monotematická písemka na gramatické jevy, u předtištěných písemek za lekcí se použije v případě, že písemka je ještě dál doplněna dalšími cvičeními
    3/R – písemná práce, 15-minutová písemka, větší slovíčka nebo slovní spojení, předtištěné písemky za lekcemi – standardizovaná, malé projekty a referáty, čtení s překladem
    1/5 – 5-minutovky, krátká slovíčka (10 – 12 výrazů), doplňovací cvičení, práce v hodině, píseň nebo báseň, domácí úkoly, samostatná práce v PS, krátké ústní úkoly
    Vlastivěda, přírodověda
    10/C – čtvrtletní a pololetní písemné práce
    6/U – ústní zkoušení, souhrnné prověrky (45 min)
    4/P – prověrky
    3/R – test s výběrem z možností, projekt, orientace na mapě, poznávání rostlin
    1/5 – aktivita v hodině, samostatná práce v PS, domácí úkoly, referát, vedení sešitů, obrázek

    Výroba modelíny

    Poslední aktuality

  • Učitelé

    • Lenka Horáková
      Asistentka pedagoga

      Ve škole v Pohořelicích působím třetím rokem jako vychovatelka a asistentka pedagoga. Původní profesí jsem zdravotní sestra. Dříve jsem pracovala na ZŠ Šumická v Pohořelicích. V rámci celoživotního vzdělávání jsem studovala vychovatelství v Brně a asistenství pedagoga v Olomouci. Mám ráda zvířata, cestování a ruční práce.

    • Marcela Větrovská
      Třídní učitelka

      Vystudovala jsem gymnázium, SPgŠ- obor vychovatelství a MU – učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Líbí se mi využívat moderní techniku ve výuce, ale jsem přesvědčena, že nejdůležitější je osobnost učitele a jeho vztah k žákům. Práci beru jako své poslání a snažím se učit tak, aby žáci chodili do školy rádi. Do hodin zařazuji alternativní prvky, jako je například činnostní učení.  Mezi mé záliby patří hudba, zpěv, film, plavání a turistika. Mám ráda podnikavé a usměvavé lidi, zvířata a relax na zahrádce.