Naše 4. B už je v projektovém vyučování naprosto zběhlá, a proto jsme se nemohli dočkat dalšího projektového dne na téma PRAVĚK. Bylo nám totiž paní učitelkou slíbeno, že uvidíme mamuta a vyrobíme si vlastní pravěké nástroje. Mamut sice byl, jen ne živý a rozdělávat oheň jsme se (naštěstí pro školu) také nenaučili, přesto jsme si na vlastní kůži vyzkoušeli mnoho dalších zajímavých činností. A co mezi ně patřilo? Například tvorba jeskynních maleb, modelování vlastních sošek a venuší a v neposlední řadě také výroba kamenných nástrojů. Paní učitelka nechala samotnou výrobu zbraní čistě na žácích, ať si poradí sami. Podle výtvorů to vypadalo, že někteří z nich by nejspíše hlady neumřeli. Ulovený mamut se pak promítl i do tvorby pravěkých receptů, kde vznikaly delikatesy jako „Mamutí dort“ či „Mamut na ovoci“. Celý projektový den pak žáci zakončili skupinovou prací, kdy po budově školy hledali indicie a odpovídali na otázky spojené s pravěkem. Celá třídní tlupa si z tohoto dne odnáší spoustu zážitků a informací, které nám jistě pomohou při opakovacím testu z vlastivědy.
Mgr. Radka Horníčková